12:48

Tjabba tjena...

Har inte orkat uppdatera pga jag inte kan lägga upp bilder.. Har gjort lite olika dessa dagar, varit med T rätt så mycket. Vi har varit på bio & sånt, Igår så drog jag Maria Mariana Helin & Iris till Märsta där vi skulle sitta ute med massa folk för att fira Lilly :) Det var en massa folk där, tex Mathilda Sara Clodin Sofie Chrille Sebbe m.m! Aja, efter några timmar ute så drog vi hem till Clodin's syster där vi var ett bra tag också, hehe. Sedan skjuttsa Erik mig Iris Helin & Maria till Märsta station där Tanvir Roy & Enis hämta upp mig.. Vi drog till Sigtuna där dem hämta Vanessa sedan skjuttsa Roy hem mig & T till mig :) Vakna för en stund sedan & nu ska jag fixa frukost till oss.. Senare blir det BB-live hihii :D HEIDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0