17:01

Heii :)

Shit vad många myggbett jag fått från att vi var på kairo igår! Sjukt. Har till&med fått på rumpan :o Aja, idag började jag skolan kl 9 & sluta runt halv 11tiden ungefär. Nu är jag klar med allt i skolan, skönt som fan :) Men jepp.. Duktig som jag ÄR i skolan så ska jag gå om ETT ÅR TILL! Kul.. eller inte.. Iallafall, drog till läkaren med mamma runt 12tiden efter det mötte jag Sofia & vi drog till Sollentuna centrum för hon skulle byta en sak :) Har varit hemma ett tag nu, var förbi Rusta med pappa & hans tjej också. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, för nu har jag ju sommarlov kan man säga hihii. Kanske hörs senare? Hej

Inte så schnyyygg bild men äsch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0