19:15

Hello :)

Igår så drog jag till Märsta runt 22tiden, mötte Yani Vickie & Clodin i station & vi drog till Corner där vi mötte T Mithila & några andra sedan drog vi till Kc där Arlandas slutskiva var. Efter ett tag kom Anna & hela gänget också.. Hade skit kul tills jag började må dåligt :( Så fick skjutts hem pga jag inte mådde bra. När jag kom hem la jag mig i sängen direkt. Idag vakna jag runt 11tiden ungefär, la mig ute i solen sedan smsa Maria mig så drog till ängen med henne & Helin :) Efter det drog jag till mamma & duscha & är hos pappa nu. Har käkat & suttit nere med honom & pratat bara. Vet inte vad som händer ikväll, blir nog att bara ta det lugnt, hehe. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0