20:21

Hejj :)

Har inte orkat uppdatera, jaa jag vet att jag alltid säger så! Iallafall :) Iförregår drog jag till Sigtuna där jag mötte Vickie, vi gick runt hela sigtuna typ? I det fina vädret.. Sov över hos henne & dan där på (igår) så drog vi till midgårdsbadet i Märsta & sola en stund sedan mötte vi Yani Eve & Samir. Drog till sigtuna till något bad där, var där i flera timmar sedan drog jag & mötte Sofia & Noha. Efter det drog jag hemåt. Idag så drog jag & mötte Mariana i Märsta, vi drog till midgårdsbadet sedan kom Sofia Yani Anna Noha Ashkin Vickie Sabbi m.m :) Skönt var det men nuuu, så vill jag aldrig mer sola igen!! Mitt ansikte är rödare än jag vet inte vad & det bränns som IN I!! Vet inte vad som händer ikväll men tror de blir att vara hemma bara.. Jaja, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0