Arlandagymnasium's student!

Tjenixen :D

Idag så mötte jag Sofia runt halv 12tiden ungefär i centrum för att fixa det sista till Annas student. Efter det mötte vi Lilly på tåget & åkte till Märsta. Vi drog till Arlandagymn.. där dem skulle ta studenten :D Gud alltså, fick glädjetårar, började gråta när jag såg dem & sen när Anna kom ner haha! Blev så förra året också när Vickie Yani & Eve tog studenten, började böla då med haha (mobbad tjej) Aja, det var kul :) Sedan så hoppa hon på flaket så åkte till Kairo snabbt med Sofia Jessica & Vian sedan till centrum med dem. Kollade runt lite sedan drog jag hem till mammsen igen för att duscha av all champange? alla spruta på en där.. Är hos pappa nu & ska börja göra mig iordning om ett tag, ska nog på Arlandas slutskiva :) Vi hörs imorgon eller något. Hejsvejs

Så fiin!!

Mithila, också jätte fin!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0