HEJ!!!

Hejjsan :)

Har inte uppdaterat riktigt pga att jag icke kan lägga in bilder hos mami + har inte haft något speciellt att skriva om.. Har typ bara suttit hemma dem senaste dagarna för mitt busskort gick ut i fredags! Men idag så, idag drog jag ner & köpte mig de där jävla kortet så nu fortsätter livet *hoppas jag* :) Aja, idag så packade jag & sådär sedan kom pappa & hämta mig, han lämnade sedan av mig i centrum för skulle följa med Sofia när hon köpte en bikini. Efter det drog vi ut en snabbis, mötte Anna & Safin sedan drog jag hem :) Har inte gjort något speciellt sedan dess, bara käkat & suttit vid datorn. Shit alltså, måste verkligen sluta äta så mycket som jag gör!! Har verkligen märkt hur jag fått mage (jaa jag ser skillnad men säger inte att jag är tjock)! Så ska försöka minska ner med ätandet, äter sisådär varannan 15min :( Slut snackat om det, ska kolla om det kommer något bra på tv nu annars blir det att ladda ner en film. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0