HISTORIA..

Häääj ni :)

Igår så vakna jag rätt så tidigt, åkte ner till centrum med Jennifer för att köpa de sista till T's student. Sedan drog vi till deras utspring, fin min pojke var! Efter det så skulle alla på flaken. Skulle åka på T's flak men hoppa av typ samma sekund som jag gick på för dem bara hoppa & spruta öl på en haha.. Men åkte på ett annat flak efter det hoppa jag på T's flak :) Drog hem runt 16tiden kanske? Hoppade in i duschen diirekt för hade sprit över hela mig.. Sedan gjorde jag mig iordning efter de mötte jag T Enis & Roy på tåget, vi drog till Pejmans mottagning som låg långt åt helskotta! Det var redan massa där sedan kom T's alla andra kompisar dit också, mys :) Alla satt ute, drack & käka, lyssna på musik & snacka. Runt 00tiden tog vi taxi in till Gamla stan där Vilundas slutskiva var. Hade skiit kul tills en hor fitt äckel vakt kom & kasta ut mig & T för.. ingenting? Vakten sa att T var för berusad & jag fick inte gå in för jag hade stått ute & pratat med honom ett tag? ÄCKLIGA KUKAR! Dem förstörde allt. Det vara skit många som blev utskickade av dem, verkligen sådära "hej vi fick precis jobb här vi kan ingenting & har inget bättre för oss"!! Aja, vi var där ett bra tag för de blev massa bråk så man kom inte hem, typiskt. Vi fick tag i en taxi runt 05tiden på morgonen? Jag & T hoppade i säng direkt men vakna efter typ 2timmar? för att han låg & hosta i örat på mig så gick upp & fixa te & så åt honom :) Kunde inte somna sedan så vi var uppe, han drog hem runt 17tiden ungefär då jag mötte Mariana Maria & Helin, vi var ute sedan drog vi & käka efter det drog Mariana hem & vi andra fortsatte hem till Helin dit Iris & Vanessa också kom.. Kom hem för inte så länge sedan & nu ska jag kolla på BB, har missat 2 dar :( Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0