TISDAG

Heej :)

Drog ju till BB-finalen i söndags, herregud vilken kö det var! Men det var kul, Rodney lekte skit svår han gick inte fram till någon :( Aja.. Det var slut runt 23tiden ungefär då vi åkte till Max & käka sedan drog vi hem :) Igår så kom Bellen & Ashkin & hämta mig på dan, vi drog & mötte Sofia Safin & hans vänner. Sedan drog vi till något bad i Sollentuna, hehe. Efter det drog jag & Ashkin hem till Mariana där det var några, vi firade hennes mor som fyllde år! Drog hem till mamma senare på kvällen då pappa hämta mig & nu är jag hos pappsen :) Ska dra iväg snart sen senare kanske vi skulle förbi Bellen? Får se om det blir av. Hej så länge

Innan BB-finalen :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du är jätte fin och jag tycker också att du uppdaterar för lite=( haha

2011-06-07 @ 19:08:06
Postat av: Anonym

vad använder du för smink på sommaren? :)

2011-06-07 @ 19:29:04
Postat av: ..

Hon använder inte alls mycket ? :o

2011-06-07 @ 20:26:30
Postat av: Linnea

SV, tack vad söt :) ja, jag ska försöka!



Det är olika. Men just nu använder jag maskara, eyeliner, ögonbrynspenna & lite puder :)

2011-06-08 @ 15:54:28
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0