20:03

Hello :)

Igår kollade jag på Kidulthood & Adulthood, skit bra filmer!! Kidulthood är första filmen sen Adulthood är fortsättningen. Iallafall, idag börja jag kl 8, och när jag klev upp så hade vi ingen ström & jag skulle duscha, fick tända ljus i duschen var skit rädd, haha.. Sen när jag torkar mig kollar jag mot trappan & då tyckte jag att jag såg ett vitt äckligt ansikte kolla på mig, blev skit rädd så väckte pappa :D Aja, efter skolan drog jag till Vilundagymn.. där jag träffa Sofia Helin & Ashkin. Efter det drog jag till centrum en snabbis med Amanda & Sofia :) Sedan hemåt.. Har inte gjort så mycket sen dess, packat & kollat på Boys don't cry. Också bra film. Nu ska jag hem till min mor. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0