20:35

Hello alla :D

Denna vecka som var hände det inget speciellt. Var mest med familjen & släkten. Träffade min lilla stjärna till kusin som jag inte träffat på hur länge som helst. Hon sov över hos oss, hon pussar mig & kramar mig heela tiden, utan att överdriva haha :D Aja, kändes som ödet eller vad man ska kalla det att vi träffades eftersom hon försvann dagen efter.. Hon gick ut med sin kompis på gården vid 17 tiden & hade inte kommit hem fast klockan blev 23. Massa poliser leta efter henne & allt. Dom hitta henne, hon hade varit hos en peddo gubbe som tagit hem henne & hennes kompis. Vad äckligt folk det finns alltså!! Iallafall, slut diskuterat. Idag var det skola efter det åkte jag med Sofia till Arlandagymn.. var där ett tag sedan drog vi till stan en snabbis :) Har varit hemma i några timmar nu, ska ner & käka något sött nu. Blev lite små sugen, hehe. Hejjdoo

riktigt sliten linnia & min lilla stjärna. Hon ville att jag skulle sminka henne så det blev så :D

Kommentarer
Postat av: c

hur gammal är hon?

2011-03-30 @ 10:50:32
Postat av: Linnea

SV, hon är sex vf?

2011-03-30 @ 11:01:08
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0