SKULLE FÖRKLARA MIG..



Nu tänkte jag förklara mig lite vaaa... Eftersom vissa typ tog en pickadoll mot mig! Det jag mena med "Har sett att flera stycken nu tagit mitt citat, "Även om du försöker förstöra andras liv blir inte ditt bättre"." Det var att folk som jag VET läser min blogg & så har tagit det citatet & NEJ jag har inte tagit det från någon annan heller. Jag har aldrig sett eller hört det där citatet någonstans, jag skrev det SJÄLV & har haft det citatet sen jag starta min blogg. FÖRSTÅR NIII!?!? Och mina vänner sa själva att det finns LIKNANDE såna citat men inte just dom orden jag har! Och sen ser jag att flera stycken har just det citatet jag har & haft i flera år, som jag vet att läser min blogg. Så, tack för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0