SVAREN

Använder du någon speciell produkt/produkter till ditt hår? Bästa hårtips? :)
SV: Nej det gör jag inte. Jag använder bara shampoo & balsam till mitt hår, och jag använder ingen speciellt shampoo & balsam heller, använder det vi har hemma. Men oftast Dove :) Har tyvärr inga hårtips heller..

Hej har du några tattueringar ?:) Eller har du funderat på att göra nån?
SV: Hej. Nej jag har inga tatueringar än. Ja, jag har funderat på att göra en men har inte kommit på någon bra text eller hittat någon än. Så väntar med det tills jag hittar någon jag verkligen tycker om :)

Sån tattoo vill jag ha, fast en annan text såklart :)

Har du löshår?
SV: Nej, jag har inte löshår & har aldrig haft.

Är du från ryssland?
SV: Ja, men jag är inte hel rysk :)

Har du pojkvän? Lägg upp en bild på er
SV: Ja jag har pojkvän. Klart jag kan!


Hur mycket väger du ?
SV: Jag väger rätt så lite för min ålder men jag väger 46 kilo.


Varför har du så fin klädstil? Hade du en annan klädsmak/stil när du va yngre?
Var kan man köpa dom där gröna byxorna du brukar ha på sommarn? puss :)
SV: Haha tack vad söt! Ja men det hade jag säkert. Men har alltid varit intresserad av kläder & så.
Jag vet inte om dom finns att köpa längre pga jag köpte dom förra sommarn, dom är ifrån Åhlens iallafall :) kram

gammal..

Anser du att det är viktigt att sminka sig varje dag? Om ja varför?
SV: Nej det tycker jag inte att det är. Vissa är finare utan smink helt enkelt. Men jag sminkar mig varje dag för jag trivs bättre så.

Var ifrån kommer dina flesta kläder ifrån?
SV: Dom flesta kommer väl från Gina tricot & H&M.

Vart köpte du din vita klocka?
SV: Jag har tre vita klockor så vet inte riktigt vilken du menar men dom kommer ifrån, Ur&Penn NewYorker & Glitter :)

Ligger du ofta? Har tanvir stor? När låg du senast?
SV: Onödigt att fråga detta för detta svarar jag icke på :)

Har någon försökt förstöra mellan dig o tanvir?
SV: Ja, hans ex har försökt förstöra mellan oss ;)

Hur vågade du klippa ditt hår så kort förut?? Blev du inte ledsen?
SV: Mina toppar var så tunna nertill & så orkade jag inte med långt för har haft det i hela mitt liv. Nej jag blev inte ledsen alls, jag tyckte det var skönt :)

När jag hade långt hår..

Vilket land e du ifrån?
SV: Finland Ryssland & Sverige.

Vart är dina högmidjade byxor med knappar där framme ifrån? (A)
SV: Dom är ifrån Gina tricot.


LÄSER DU VÅRAN BLOGGG ?? hihi puss <3 http://keepingupwiththegirls.blogg.se/
SV: Jaaa det gör jag Jessica haha :D KYSSS!

Jessica & Linnia i sommras..

Vad känner du om ozonlagret? Solförmörkelse, torka, översvämningar, växthuseffekten,tunn atmosfär, tror du att dessa kommer bidra till jordens undergång? Varför? Berätta om dina teorier...
Om jorden går under 2012, vad skulle du vilja uppleva/utföra innan du dör?
SV: Wtf!? Driver du eller haha? Vafan är ozonlagret!? Du frågar helt fel männsika alltså :p Men ja, jag tror att det kommer bidra till jordens undergång. Jag skulle vilja åka på massa resor utomlands med rätt sällskap & leva livet helt enkelt :D

Har du en ål?
SV: Jag har fått denna fråga förr också? Vadå "har du en ål" NEJ det har jag inte!!

När tappa du din oskuld?
SV: När jag var 15 eller 16? 

Vart har du köpt jeansen med kedja o fickorna? Skit snygga! Du har fin stil ;)
SV: Vet inte vilka du menar, har 6 par jeans med kedja & fickor? :p Tack!

Vem var den första killen du gick på bio med?
SV: Om du menar ensam så var det Philippe, en kille från Dalarna om jag minns rätt?

Är det sant att du och maria är tillsammans? Hon går och säger det till alla :s
SV: Haha.. Jaa klart vi är tillsammans? :s Det är för vi hade det hemligt i början men hon sa att hon inte orka hålla sig, så jag lät henne gå ut med det. Och nu vet alla det :)

Sommras..

Vad är dina mål och har du några drömmar? Isåfall vad?
SV: Nej jag har faktiskt inga mål heheh.. Och inga drömmar heller för den delen.

Beskriv dina närmsta vänner, hur alla är, fördel osv.
SV: Orkar inte beskriva alla osv. Men alla är jätte snälla, glada & skojjiga :D

Du och tanvir är fett söta tillsammans, är det sant att ni har köpt hus i bangladesh? :D
SV: Haha tackar. Ja men gud ja, vi flyttar dit i sommar ;)

Trivs du i din skola och linje?
SV: Ja det gör jag väl. Men skulle inte skada att byta..

Du pratar som en blatte?
SV: Haha herregud.. Detta är något jag skäms över, faktiskt. Inte för att det är fult eller så, men folk som inte känner mig tänker säkert "en svenne som leker blatte" just för hur jag pratar. Och nu menar jag inte att jag pratar " bre, jao, osv. " utan mitt uttal? Det har nog blivit så för jag växt upp med så kallade "blattar" sen jag var 1år. Jag har alltid umgåtts med utlänningar. Ett tag, i ungefär 1år så umgicks jag rätt mycket med "svennar" det var år 2005 tror jag? Men mina närmasta m.m har alltid varit utlänningar, Och jag har bara utlänska kusiner (från mammas sida) för hennes syskon är tillsammans med utländska. När jag umgås med "svennar" nu så känner jag att jag inte passar in riktigt. Mina utländska vänner kan till&med bättre svenska än mig, jag kan typ ingenting haha pinsamt.. Men så är det, tyvärr.

Vet ej vad jag gör :p

Vad heter sofia masihs blogg?
SV: Hon vill inte att den kommer ut :)


Kommentarer
Postat av: ashh

HAHAHAHAhaha din jävla turk du är fking mer import än mig ... o jag inte ens född här !

MEN det är en av alla saker som gör dig till den du är, dvs LINNEA:) and i loove u for that haha hade inte känt igen dig om du var på nåt annat sätt

pusssss på dig charmouta <3

2011-03-29 @ 23:57:49
URL: http://ashkin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många väsko har du igentligen :s

2011-03-30 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0