Varit på kryssning

Tjabbaa...

Har inte orkat uppdatera.. Men i tisdags så bestämde jag & anna oss för att åka på Arlandas studentkryssning så i onsdags åkte vi + massa andra på kryssningen & kom hem idag. Det var 48timmars kryssning :) Båten åkte till lättland. Iallafall, första natten så låg verkligen alla förutom kanske 5pers på hela båten i hyttarna & spydde/mådde illa för det var sånna vågor & hela båten luta typ haha.. Men andra dan så tog nog alla åksjuka-tablett & drack sig fulla så man skulle orka det där för det skulle bli värre sista kvällen.. Utan att överdriva så flög alla åt vänster & höger på dansgolvet pga vågorna :p Aja, efter det drog jag till Mcdonalds med Anna Christos & Richie. Sedan drog jag förbi Vilundagymn.. en snabbis & sedan hem. Har varit hemma några timmar nu, får se om jag orkar göra något idag är så trött & seg :) Men tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lettland stavas med E och inte Ä

2011-03-11 @ 19:40:32
Postat av: Linnea

SV, hahaha jävla tönt anna

2011-03-12 @ 14:50:52
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0