1 Maj 2011

Hello! :)

I fredags så kom HK & hämta upp mig & Sofia runt 01tiden någongång tror jag? Vi åkte hem till Sam där vi bara tog det lugnt, kolla film & snacka. Efter det så skjuttsa han hem oss också, då vi satt vid datan lite sedan hoppa vi i säng. Dagen där på så mötte jag Anna runt 11tiden vid station & vi åkte till Märsta där vi mötte alla andra & vi åkte till Uppsala för att fira valborg på dagen.. Vi drog till någon ekon... lala park där det var fullproppat med folk.. Vi satte oss ner där & smaska på massa gott & alla drack. Vi var en hel del :) När vi skulle till tåget hemåt så gick vi vilse haha.. Vi hade gått för långt men vi hitta tillslut. Drog hem, fräscha till mig & sådär sedan drog jag hem till Yani med Anna Vickie Eve & Clodin. Sedan blev det kc, hade inte så kul för var inte på humör.. Aja, idag har jag varit med Sofia bara. Efter det drog vi hem till Helin en stund & nu är jag hemma. Har precis kollat på BB, dom tar ju bara ut dom som gör tv :( Yäyä, vi hörs :*

Sebbe Anna & Linnia

Haha Oliver ville verkligen ta en bild med mig & tvinga mig att lägga upp den här på bloggen, vsg Oliver ;)

Yani & Linnia..


Kommentarer
Postat av: Amalia.

Fina ögon han har, haha! :)

2011-05-01 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0