11:24

Tjabbatjena...

Igår så mötte jag tjejerna nere i station vi drog in till stan runt 21tiden ungefär. Vi skulle till Café Allbert & Helin säger att hon kan vägen, så ja.. Vi trodde henne men har lärt mig att aldrig lyssna på henne igen. Vi hamna på andra sidan stan & på andra sidan sjön eller vad fan det var. Vi skulle vara på andra sidan som sagt. Vi fortsatte & gå & tillslut hitta vi dit :) Vi satt där i några timmar & snacka om massa saker & minnen, hehe mys! På hem vägen så säger Iris att hon visste vilken tunnelbana vi skulle ta, så ja.. Vi lita på henne också & tog den tunnelbanan.. Efter några stationer säger jag att jag tror de inte är den då en tjej som satt där fråga var vi skulle & då hade vi tagit fel tunnelbana, haha.. Aja, vi kom hem iallafall. Var hemma runt 02tiden kanske? Sov nästan direkt & nu ska jag börja göra mig iordning. Det är finska mors-dag idag så jag & mamma ska till Märsta & träffa min mormor & mostrar tror jag :) Hej så länge

Kryssning för ett bra tag sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0