17:56

Hello :)

Igår så var det skola, efter skolan mötte jag Helin & vi åkte hem till Mariana och var där i några timmar. Efter det gick jag hem till mamma & duscha, måste duscha där eftersom dem håller på & renoverar badrummen här hos pappsen. Iallafall, senare på kvällen drog jag & mötte Sofia Anna & Safin. Sedan gick jag & Anna hem till Sofia, var där ett tag & jag sov över där :) Idag var det skola, efter skolan så drog jag till Vilundagymn.. satt ute i solen lite med Helin Bellen & Pati.. Sedan drog jag hem. Har inte gjort så mycket sen dess, tagit det lugnt är såå seg :( Aja, vi hörrrs

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du vissa en bild på din kille ? :)

2011-05-30 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0