7 Maj 2011

Hej :D

Igår så var jag i skolan efter det mötte jag tjejerna en liten stund sedan åkte jag & T iväg, jag köpte dom vita spetts shortsen som jag visa i inlägger nedanför. Efter det drog jag hem, tog det lite lugnt senare på kvällen mötte jag Ashkin Anna Safin & Habbe i station. Vi drog till Kc eftersom Arlandagymn.. hade mössmottagning där. Det var en massaa folk där :D Det var väl OK! Eller jag hade kul :) Runt 03tiden skjuttsa Love hem oss till mig. Idag har vi bara tagit det lugnt & brottats hehe. Han åkte hem till sin moster för kanske 1timma sedan? Ska hoppa in i duschen nu sedan lite senare drar jag in till stan för att fira Maria som blir 18år idag!! ♥ Blir att åka dit med några av hennes närmsta.. Aja, ciao :D



Hahaha alltså folk vill verkligen vara mig.. Varför bara inte byta namn till Linnea & köpa mitt liv? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0