Fem saker ni inte visste..

• Jag har ett gossedjur som heter Grinis som jag alltid har i min säng här hos pappa, har haft den sen jag var 1 år. Döpte den till grinis för när jag var liten & var ledsen blev jag glad när jag krama den "den trösta mig" haha!

• Har kännt Mariana Ashkin Helin Maria & Anna sen dagis/förskola :)

• Jag äälskar ljus. Inte ljus som man tänder med äld utan när det är tex ljust i ett rum mm.

• Första gången jag & Sofia träffades (när hon börja i vår klass) skrev vi lappar till varandra där det stod tex "hora" "fitta" mm. Så blev vi vänner ;)

• Jag har nog bara slagit ner någon på allvar en gång för några år sedan. Jag & en tjej börja tjaffsa så drog ner henne från en trappa & slog ner henne (haha fan vad töntigt det låter) så stod jag & typ trampa/sparka henne i/på magen. Mobbat!! Men ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0