GIVE ME EVERYTHING

Tjena :)

Idag var det skola, börja kl 8.... Efter skolan drog jag till Vilundagymn.. Där jag mötte Dilan Sofia & Anna, vi drog & käka på grillen, har ätit skit mycket idag :( Flingor, en pizza, massa ris med någon sås, glass med mumsiga saker & lasagne, Aja.. Efter det så kolla vi runt i centrum lite snabbt sedan drog vi hem till Ashkin & tog det lugnt & nu är jag hemma. Har varit det ett tag också :) Har precis packat klart, ska hem till min mamma när som helst. Så nuu blir det dålig uppdatering :( Sämst! Heeeej så länge

A....

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart har du köpt de blå, röda och gula topparna som du visade upp i bloggen? :) din blogg är grym!

2011-05-03 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0