15:02

Hejsan :)

I lördags så åkte jag & mamma hem till pappa på dagen för att fixa massa för mina släktingar skulle komma för att fira mig (lite sent) men skitsamma :) Bättre sent än aldrig. De kom massa & jag fick massa fint. Tack!! Runt 23tiden mötte jag Dilan Ashkin Bellen Mariana Yanina Anna & Jasmina & vi drog till Kc. Jag hade kul :D Tog svart taxi hem & var hemma runt 04tiden ungefär? Sov några få timmar sedan var det dags för jobb. Dagen gick hyffsat bra, jobbade med Anna & Ashkin.. Efter det mötte vi Abbe en stund sedan drog jag hem.. Åkte inte till praktiken idag för mådde inge bra :( Sitter här just nu & läser lite bloggar bara. Min mormor kom hit idag också, nu ska vi äta kladdkaka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0