200 - DAGARS

Hellooo!! :)

Igår så var jag hemma på dagen, senare på kvällen runt 20tiden åkte jag hem till Yani där Bellen & Jasmina också var. Efter ett tag kom Anna & Ashkin också dit.. Vi drack en massa goda drinkar, skratta & prata om allt möjligt...




..sedan runt 23tiden tog vi bilen ner till kc (Ashkin var vår chaffuör) för hon skulle ha en nykter kväll. Det var 200-dagarns så det var proppfullt med folk men man träffa massa man kände så det var kul! :D Bortsett från massa bråk & tjaffs.. Men sånt händer väl överallt antar jag.



Iallafall, jag & Ashkin åkte hem runt 02tiden ungefär eftersom vi skulle jobba idag. Jag börja 08:30(!!) Men lite sömn fick jag iallafall :) Idag jobbade jag med Ashkin & Mariana, skojj. Och sluta för sisådär 1timma sedan typ. Har precis käkat & nu ska jag ladda ner en film. Kanske blir att dra till stan ikväll även fast jag jobbar imorgon med.. Men det är bara ett kanske för är jävligt trött. Vi hörs, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0