30 November 2011

Tja :)

Igår så praktisera jag från 15 till 22. En person hämta upp mig, satt i bilen & prata om allt möjligt sedan gick jag hem.. Idag åkte jag inte till praktiken för har galet ont i min arm, vill ni veta vad som hände mig? Jo, praktiserar ju på ett hotel så när alla som bor på hotellet satt & åt skulle jag börja plocka bort deras tallrikar osv, men då hade någon spillt olja på golvet så ni kan ju gissa vad som hände.. Det blev skridskobana & jag ramla, så låg helt död på golvet typ. Det blev heelt tyst i hela matsalen & alla kolla på mig! OM det var pisamt. Sen frågar alla gäster mig samtidigt ifall det gick bra. Jojo, ställde mig upp snabbt som fan & blev helt röd i ansiktet & sprang in i köket.. För pinsamt alltså. Så därför åkte jag inte till praktiken sen att jag skada samma arm en gång till :( Åkte förbi centrum lite tidigare sen har jag bara varit hemma, känner mig sjuk. Hoppas jag har fel :) Men vi hörs imorgon eller så. Puss

Drägg bild. Ashkin Kimmo & Linnia :p haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0