FRÅGOR & SVAR

Åh snygga jeans. Är dem ifrån bikbok?
SV: Tack! Nej det är dem inte, köpte dem för länge sedan på Åhlens :)


Hur kan du gå ut och sånt om du inte fyllt år än? Du är väl 93a? Grymt bra blogg :)
SV: Ja, jag är 93a. Jag hade en kompis legg i mer än ett år skulle jag tro? Därför kunde jag gå ut men nu är jag 18! Tack!! :D

Hej fina! Undrar vart din tröja är ifrån?
SV: Hejdu! :) Den är ifrån Bikbok


Omg, hur många läser din blogg?
SV: Mellan 100-200 om dan :)

Kan inte du måla ögonfransarna i ett tunt lager för engångsskull och lägga ut bild? Du skulle vara mycket finare utan fjortisfransar.
SV: Haha men hur orkar du bry dig så mycket om någon annans utseende? Och nej de kan jag inte ;)


Kommentarer
Postat av: :)

söt du är som tog dig tid att svara på frågorna :)

2011-11-29 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0