LYCKAD KVÄLL!

Helloooo :D

Idag så drog jag iväg en snabbis tidigare på dagen förbi centrum & så, om ni såg ett moster så var det jag! Haha nejdå. Efter det drog jag hem, gjorde mig iordning & åkte ner till Olive House där jag mötte Linda Vian Anna & Ashkin. Det var personalfest eller vad man ska kalla det för alla som jobbar i centrum idag :) Så först minglade man runt i Olive House där dem bjöd på champagne efter det vidare in till centrum där dem hade gjort det jätte fint, det var massa pris utdelningar & uppträdande, jätte kul :D Sen bjöd dem på mat dricka & efterrätt. Jätte gott(!!) Efter det var det efterfest i Olive House, och där hade vi skit kul :D Dansade så svettet rann & hade kul med folk :D Och Otis i mitt hjärta hahaha så söt!! Jaja, kom precis hem för det var min sista buss :( buhu.... Ska käka lite mer (haha tjock?) sen sova eller något. Imorgon väntar bio förhoppningsvis & något annat kul med K-pojken sedan på lördag händer lite olika!! Vi kanske hörs innan det. Kyss

Linnia & Otis, haha borta? Inte så jätte fin bild men men :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fina!

Undrar vart din tröja är ifrån?

2011-11-19 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0