MIN 18-ÅRS DAG OSV.

Hejsan :)

Shit vad jag tröttnat på att blogga, sjukt. Eftersom jag bloggat i sisådär 4år! Jaja, har gjort olika saker dessa dagar jag inte bloggat. Har även fyllt år ;) Äntligen fan. Jag fyllde år söndagen den 6e november så alla tjejer kom till mig lördagen den 5e november för att fira mig. Fick jätte fina presenter, älsklingar. Vid 00tiden drog vi till Olive House där nästan hela Väsby's befolkning var. Det var helt OK :) Tack alla som kom, ni gjorde min 18-års dag! :D Bellen & jag fyller ju år samma dag, så vi fira väl oss lite, inte bara mig.. Åkte hem med Matte & hans kompisar, sedan promenera jag & Matte hem. Dagen efter mådde jag som aldrig förr, SKIT. Toan & sängen fick vara mina vänner den dagen, alltså dagen jag fyllde år. Haha. Sen har på måndagen drog jag inte till praktiken pga dagen innan. Men igår så drog jag till praktiken sedan drog jag hem till Vickie var där i några timmar, på tåget skafade vi oss en bästavän haha, skit söt! Idag drog jag inte heller till praktiken.. Mådde illa när jag vakna :( Sen så har vi ingen varmvatten, skit helvette. Kan ju fan inte göra något då för måste duscha innan. Skulle dra & fika med en vän med nej, kallvatten är de enda i kranen!! Men men, ska försöka att uppdatera lite bättre gullisar. Puss

Vad jag gör här? Fråga mig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0