Natt-inlägg

Hello! :)

Tänkte berätta lite nu.. Här om dagen så kom Anna & Ashkin & hämta upp mig, drog hem till Ashkin i några timmar sedan skjuttsa hon hem mig. I lördags (igår) jobbade jag efter det drog jag hem, duscha & fixa mig sedan hem till Mariana där massa var. Vi skulle fira hennes 18-års dag! :D Efter det så drog vi in till stan, var på tre olika ställen. Orkar inte ens berätta, men inte så lyckad kväll kanske? Alla försvann så det var bara jag & Anna kvar tillslut. Vi kom inte hem på något sätt så vi satte oss på Mcdonalds i stan men efter ett bra tag tog vi taxi hem.. Vet inte riktigt när vi var hemma men jag la mig i sängen direkt eftersom jag skulle jobba idag. Förssov mig så kom 2timmar försent till jobbet, lyckat! Men det var ganska lugnt idag :) Efter det drog jag till Olive House med Anna sedan hem. Har inte gjort så mycket sen dess, suttit vid datan & sen kollat filmer. Men nu ska jag lägga mig i sängen tror jag, riktigt trött. Börjar 15imorgon så det är skönt!! :D Godnatt gulli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0