Tråkigt..

Ditt ex smsar och vill ha dig tillbaka, vad gör du?
Smsar och säger att jag inte vill detsamma.

Har någon sagt "förevigt" och sedan svikit dig?
Nej

Din relationsstatus?
Singel

Var träffade du dina killar?
Gemensamma vänner.

Tänk tillbaka på början av 2011, dejtar du fortfarande samma person?
Nej

Något är fel, vem är den första killen du vänder dig till?
Guven typ :p

Första tjejen du vänder dig till?
Någon av tjejerna :)

Är det någon som ogillar dig för något du gjort?
Säkert!

Vad stoppar dig från att satsa på killen du gillar?
Gillar ingen just nu. Men skulle nog vara att killen kanske håller på med andra eller något liknande skulle jag gissa på :p

När var senaste gången du grät?
Kanske två veckor sedan?

Finns det någon du skulle göra allt för?
Min familj.

Vilken är din favoritlåt?
Har ingen, lyssnar på allt möligt

Nämn en artist som ser riktigt bra ut.
Kommer inte på någon nu.

Vilka konserter har du varit på?
Någon när massa kändisar var där för länge sedan..

Vilka kan du berätta allt för?
Tjejerna.

Betyder den senaste personen du höll hand med något för dig?
Betyder & betyder... vet jag inte :)

Beskriv dig själv med ett ord.
Glad tjej

Har du någon gång varit otrogen?
Nej skulle jag inte kalla det.

Vad skulle du göra om du fick reda på att personen du gillar var i ett förhållande?
Skitit i honom bara.

Ärligt nu, vilken killes nummer har du memorerat?
Min pappas haha!

Är det svårt att få dig att skratta?
Nej, skrattar åt allt.

Har du en bästa vän som känner dig utan och innan?
Maybe :)

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Klagar inte.

Vad har du för framtidsplaner?
Inga. Tar de som det kommer

Har du fortfarande känslor för ditt ex?
Nej..

Har du någonsin varit "den andra personen" i ett förhållande?
Va?

Har du fått ditt hjärta krossat?
Nej.

Har du själv krossat någons hjärta?
Ja.

Slutligen, nämn tre saker inte många vet om dig.
Pussar alltid min nalle vid namnet "Grinis" innan jag lägger mig.
Ibland kan jag gråta innan jag somnar bara sådär "lättnad" typ haha omg *trött på livet*?
Jag har typ damp & ilska-problem om man kan säga så? Kan bli till en helt annan männsika. Men aldrig visat de för vänner osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0