Livet leker

Tjeena...

Igårkväll runt 19tiden så kom Ärsle & hämta upp mig. Vi drog till Kista centrum, kollade runt lite sedan hämta vi upp Dilan. Planen var att vi skulle åka till Jakan för att träffa Anaz, men vi åkte vilse tusen gånger så vi kom fram efter typ 1timma haha. Vi kom iallafall fram tillslut. Snacka med Anaz ett tag sedan fick han åka med oss till Väsby för att vi inte skulle åka vilse igen... Kom hem runt 00tiden ungefär, la mig i sängen direkt. Och idag var jag för jävla trött, för gick ju upp runt 04tiden, så fick inte mycket sömn alls. Så orkar inte berätta om min morgon men sedan åkte jag till Kista där jag mötte Dilan Ashkin & Sofia :) Vi kolla på Bikbok's rea. Det var 50% på allt i butiken :o Efter det luncha vi sedan till Sollentuna centrum en snabbis sedan åkte jag & Helin förbi centrum snabbt seeen åkte jag hem, shit känns som jag varit i alla centrum i sthlm idag jaja.. Ska hoppa i säng nu. Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har tänkt på en sak. Har du fixat dina tuttar? Tycker dom har blivit lite större än förut :)

2011-11-12 @ 22:58:34
Postat av: Anonym

Ser inte likadana ut i bikini och bh iaf

2011-11-14 @ 00:19:24
Postat av: Anonym

hur vet du hur hennes bröst ser ut i bikini om du inte känner henne hahah pinsam

2011-11-14 @ 01:04:09
Postat av: Anonym

Bara för att man inte umgås kan man ju se på bilder + att jag sett irl och vet mycket väl hur hon såg ut för ett par år sen når vi "umgicks".



Menar inte att det är något negativt att fixa tuttarna bara för att jag frågar, utan tvärt om. Faktiskt riktigt kul för henne om det nu är så!?

2011-11-16 @ 13:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0