13:39

Hello! :)

Har tappat blogglusten helt. Jaja, det kommer väl tillbaka om ett tag, hoppas jag.. Denna vecka har jag praktiserat förutom 2 dagar. Sedan varit med vänner & så :) Igår var en av dagarna jag inte drog till praktiken, hade möte runt 13tiden efter det drog jag & mamma på kinabufé sedan till centrum, kollade runt lite sedan hade jag tid hos frisören "Hejdå gula hårfärg!" Tog sin lilla tid, blev inte riktigt som jag ville ha det menmen. Får väl fixa det en annan gång :) Efter det drog jag hem, gjorde mig iordning sedan åkte jag till Kista centrum, väntade på en peson i evigheter känns det som. I väntan så kom det en kille & satte sig bredvid mig, han ringde sin tjej eller vem det nu var. "Jag hatar när du inte svarar i telefon, och du ska svara när jag ringer! Nä, nu gjorde jag likadant mot dig så du får känna hur det känns lalala.." Haha herregud sen när han lagt på " Aa.. jag ska på bio själv *och visar sin biljett* kul va? Och jag hatar verkligen när folk inte svarar i telefon! " Jag: "Aa hörde det" Så började skratta och så prata vi en snabbis, haha söt :D Iallafall, såg sämsta filmen ever, Contagion hette den. Se inte den!! Efter det fick jag skjutts hem efter att vi åkt runt lite. Vakna för en stund sedan, ska fixa lite små saker nu. Vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0