19:40

Hello! :)

Inte haft någon lust att uppdatera, det får bli min anledning denna gång. I fredags minns jag inte vad jag gjorde? :o Eller har jag kanske redan berättat om min fredag? Jaja.. I lördags börja jag jobbet halv 9 & sluta runt 15tiden. Gjorde lite ärenden, senare på kvällen drog jag till Märsta, mötte Mariana & Christoffer & vi åkte hem till Yanina. Där hennes släktingar & massa var. Kan säga såhär, borta var bara förnamnet haha :p Jaja, höll på somna på vägen hem & hade ingen buss så Ashkin kom & hämta mig, älskade! När jag kom hem somna jag direkt, med kläderna på för den delen(!) Vaknade efter några timmar, fortfarande helt borta & skulle till jobbet. Den dagen, gick väl hyffsat bra... Efter jobbet så åkte jag Mariana & Ashkin till Märsta, vi släppte av Mariana sedan åkte vi & sola där vi träffa hela ligan :D Kulit. Sedan drog jag hem, sov. Och idag gick jag upp runt 4(!!!) på morgonen & drog hemifrån runt halv7 tiden. Drog till min praktik i Sigtuna & efter de träffa jag Vickie, tog en promenix med henne sedan åkte jag hem! Har bara varit hemma sen dess, nu ska jag fixa lite för morgondagen. KYSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0