SVARIS

Hur fyller du i dina ögonbryn? Sjukt fina
- Haha, jag följer mina ögonbryn (har ljusa ögonrbyn) :p

Du är vän med funnythingkillen på facebook, vet du om det är han på riktigt eller någon annan?
- Är jag det? Vet inte vem det är :p Hittar ingen sådan bland mina vänner.

Vart köper du dina tungpiercingar ifrån? :)
- Dem flesta är ifrån Punkshop.

Du har skit fin klädstil till att börja med och du verkar ha dagens shopping i bloggen haha hur har du råd med allt? :o sen så vilka bloggar läser du? Bless
- Tack så mycket! Jag har studiebidrag sedan fick jag pengar från mina föräldrar också. Men nu jobbar jag så då kommer jag tjäna enga stålar! :)

Kan du inte snälla göra ett videoinlägg? snäääälla :D
- Haha vi får se.. Tror inte det kommer bli av men någongång kanske. Konstigt att prata med en kamera :p

Saknar inte du förhållande??
- Haha hm.. Hur ska jag svara på denna fråga, kan säga att jag saknar sovsällskap ibland, någon jag kan vara mig själv med och fula mig för, att kunna kyssa någon när jag vill med mera.. Men det kommer väl, någongång!


Hej Linnea. Jag undrar varför du inte gillar att svara på vart du köpt dina kläder osv?:)
- Hej du! Ska bättra på det!

Har vairt bortrest så har inte kunnat läsa din blogg. Hur går de med din kille? Med skolan? Hur ser dina planer ut för framtiden. Du är otroligt vacker och jag älskar din stil!
- "Min kille" har gått till "mitt ex" om man säger så.. Det tog slut för sisådär 4månader sedan tror jag eftersom jag inte orka mer pga massa saker. Skolan funkar väl och jag har inga planer tyvärr :) Tack så söt!

Hur många läsare har du? :)
- Jag har inte många alls, mellan 100-200 :)

Hej, hur gör du det där svarta på dina ögon asså jag menar eyelinern, hur gör du formen? Kan du inte visa eller förklara snälla! SKIT SNYGGT!
- Hellu, Haha gör ingen speciell form riktigt. Jag kan visa någongång om jag kommer ihåg för lite svårt att förklara!

Hej kan du tipsa om goda body lotions/krämer och parfymer?:)
- Du frågar fel människa haha. Jag krämar in mig med en lotion från Hawallan/Hawaii eller vad det heter? Luktar gudomligt! Och parfymer är jag sämst på.

Hej varför har din kompis mariana lagt ner sin blogg?
- Jag har faktiskt ingen aning :) Antar att det är för att hon aldrig uppdatera.

Alltså vem är roliga killen/k-pojken?? Varför säger du inte? :p
- Roliga-pojken & K-pojken är inte samma person. Roliga-pojken är K-pojkens kompis :) Jag nämner inga namn i min blogg pga vissa anledningar jag inte kommer ta upp här!

Du har så sjukt fina bh-er, vart köper du de och vilken storlek har du ?
sjukt fin blogg btw!
- Okeej?? Hur vet du hur mina bh:ar ser ut när jag inte har någon bild med bh eller så? :p Jag har 75B om det intresserar dig.

Har du löshår?
- Svar, nej. Jag har väldigt tunnt & slitet hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0