01:28

Häääiii :D

Idag så stannade jag hemma från skolan.. Runt 17tiden kom T & hämta upp mig, vi drog till Kista galleria. Köpte en jacka sedan käkade vi.. Planen var att han egentligen skulle hjälpa mig med att fixa CV men det var sån trafik pga lastbil hade vält på E4:an typ.. Så det var sån himla traik på både småväger & E4:an. Så vi kom hem till mig rätt sent för att börja hålla på med ett CV, så vi tog det bara lugnt & nu har han gått. Eller ah, för en stund sedan. Ska hoppa i säng nu. Kramis :)

När Sofia firades :)

Kommentarer
Postat av: sofie

är du och tanvir tillsammans igen? :)

2011-09-09 @ 13:25:42
Postat av: Linnea

SV, sofie - Nej vi är inte tillsammans igen, vi är kompisar :)

2011-09-10 @ 22:55:15
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: sara

vem e k-pojken då haha

2011-09-13 @ 23:33:37
Postat av: Linnea

SV, sara - k-pojken är k-pojken, han kommer få heta så i min blogg pga några anledningar. Och det är en killkompis :)

2011-09-14 @ 07:30:55
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0