HUR GULLIGT?

Måste bara dela med mig utav detta för det var hur gulligt som helst (enligt mig) men tänker inte skriva namn.

Killen - Varför Varför Varför
Jag - Vadå, vf vf vf? :p
Killen - Varför så snygg?
Jag - Haha, vad söt!
KillenEller vänta, är inte klar. Dina mystiska
men samtidigt oskyldiga ögon, ditt överdrivet fina leende, ditt vackra hår, allt det där dödar mig. Asså vet du hur du är? Du är typ en sån tjej som man kallar FIN, en man vill ta hand om. En som man vill sätta på en piedestal och glasa in o använda som en konst. Se men inte röra! Typ när du går ute på stan så ska det lysa om dig och man ska få ett HALLELUJAH - moment


Haha, hur gulligt var inte det där?? Jaja, charmtroll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0