I don't have the time to hate people who hate me, because I'm too busy loving the people that love me


Ful bild (på mig) med har brist på bilder här hos mami.. Fotot togs på Öland iallafall.

Drog till Sofia liite senare än vad jag skrev att jag skulle. Jag var den första som var där, så hjälpte henne att fixa det sista som var kvar:) Sedan kom det massa tjejer & killar dit.. Det var kul! Kom hem för en liten stund sedan, Nazar skjuttsa hem mig. Dem andra skulle vidare till Fabben, vill också :( Jaja.. Har blivit sjuk också, helvette. Min näsa rinner som vatten. Men vi hörs imorgon eller något. Ha det så bra

Juste, bilder från igår & idag kommer om sisådär EN VECKA(!!) För är hos mamma, då blir det så :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0