TRÅKIGT..

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast? Tjej Vad står det i ditt femte sms? "Vill va med dig"
Vem ringde dig senast? Mamma :) Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? En bild på mig Vilket språk är din mobil på? Svenska Vad heter din ringsignal? Top 10 House Music, Summer party Hur många sms har du i din inkorg? 3945 (a jag raderar inte ofta) Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från? "Hej förlåt glömde bort igår, asså jag jobbar imorgon till klockan 4 så efter det :)<3" Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från? "Gör aldrig om de hör du de?!" Från T. Hur många sms har du i kategorin "skickat". 139 st Vem är din 13:e kontakt? Angelica Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner? Daniel G, nej :) Ogillar du nr 5? Amadeus, nej.. Har du varit i hop med nr 1? Abena, haha klart ;)Vad har din mobil för färg? Svart Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse? "Vill inte se mig" Eftersom jag slinga håret igår & de blev TUGGUMI & hade inte borstat håret hehe.. Hur mycket kontanter har du på dig? Typ 60:- Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Något nummer Vad har du på dig på överkroppen just nu? Ett linne Vad är det för märke på skorna du har på dig? Har inte skor på mig innomhus. Ett ljust eller mörkt rum? Hellre ljust Vad gjorde du vid midnatt?Kollade på mitt hår... Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Ingen aning Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Några kompisar :) Vilken ålder har varit bäst hittills? 17 :) Dina värsta fiende? Ingen Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Typ, solnedgång :p Vad var det senaste du sa till någon? "Kan du fixa det där" En miljon dollar eller förmågan att flyga? En miljon dollar tror jag haha!

Kommentarer
Postat av: jävla namn skit.

Du är så jävla TUNG !

2011-09-03 @ 03:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0