Ashkins B-day!

Tja! :) i söndags så åkte jag själv & handla på dagen, hehe. Sedan hem & börja fixa sig. Drog hem till Anna runt 19 där Mariana var. Vi fixa oss sedan drog vi hem till Ashkin där alla andra tjejer var! Vi firade hennes 19-års dag!! :D vi käka, drack, dansa till hög musik tills klockan blev runt 23 ungefär då Safin skjutsa oss med limousin till Harem i stan. Jag hade kul, förutom att mina fötter D-O-G! Safin & hans grabbar kom & hämta upp oss igen vid 03.. Jag & Mariana sov över hos Anna eftersom vi alla jobba dagen efter! Fy vad jag mådde dåligt :( efter jobbet blev det raka vägen hem & ta det lugnt.. Vakna vid 13 idag, ligger i sängen fortfarande & lyssnar på musik :) får se vad som händer idag. PUSSA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter läppglanset du har på din header och vart är de ifrån? skit snyggt :)

2012-04-11 @ 22:10:51
Postat av: Linnea

SV, På min headerbild har jag både läppstift & läppglans. Läppstiftet är ifrån Yves&Roscher(?) om det stavas så, men vet tyvärr inte vad för färg eftersom jag tappa bort det när jag var ute :-( Och läppglansen är ifrån Hawaiian! Tack :-D

2012-04-12 @ 16:30:56
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: sara

OMG va har mariana gjort för gadd på armen? :o kan du inte ta bild o lägga på din blogg snälla grym den va!!

2012-04-12 @ 23:47:43
Postat av: Linnea

SV, sara: Mariana har gjort sin mammas ansikte på armen! Haha, vi får se.. Hon kanske ska börja blogga snart då kanske hon visar :-D

2012-04-19 @ 11:49:59
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0