Haters don't really hate you. In fact, they hate themselves because you're a reflection of what they wish to be.



Tjenamors läsare... :) Min dag - Legat framför filmer & kommer fortsätta så.

Till er läsare som kommenterar massa skit, jag tar verkligen inte åt mig ett dugg ifall det är det ni försöker med! För bryr mig verkligen inte hur ni ser på mig :) Ni har gjort min tråkiga dag lite roligare när jag läste allt istället.. Tycker det är kul hur ni gråter & är beroende av mig bara! Och till er som känner mig, fråga mig istället för att skriva hat-kommentarer här ;) För jag svarar om ni frågar mig men jag svarar inte på allt HÄR i bloggen pga vissa anledningar jag inte kommer ta upp i detta inlägg :D pusspuss

"Haters don't really hate you. In fact, they hate themselves because you're a reflection of what they wish to be." ;)


Kommentarer
Postat av: Alli

Du tar ju verkligen inte åt dig och skriver värsta inlägget om alla hat-kommentarer ;)

2012-04-22 @ 19:26:54
Postat av: Linnea

SV, har inget bättre för mig eftersom jag bara ligger hemma, så kunde lika gärna skriva det ;)

2012-04-22 @ 20:10:42
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: gila

Hahahahaha palla skriva ett heöt inlägg om det din dumma blondin

2012-04-22 @ 21:59:41
Postat av: Linnea

SV, dumma blondin? Hahah kunde du inte komma med ngt lite bättre gummsan :D

2012-04-22 @ 22:19:23
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0