PÅPEKAR!




Nu måste jag bara påpeka en sak haha.. Det finns någon/några som tror sig veta vart jag köper mina saker osv & svarar på folk's frågar där dem frågar vart jag köpt vissa saker. Tex skorna ovan :)
Fått en fråga vart jag köpt dem & någon hade svarat från "have2have.se" men icke :D

Mina skor är dem första & dem andra är ifrån www.have2have.se Dem ser nästan likadana ut men tycker att dem från have2have ser mer lösa, klumpiga & fula ut ;) Var bara tvungen att påpeka detta för det var lite kul.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja måste bara fråga en sak, om man har en blogg och lägger upp bilder på saker man köper, är inte hela poängen att ge dina läsare inspiration ? Och om någon av dina läsare tycker dina läsare tycker om dina kläder/skor kan man inte vara snäll och berätta vart man köpt grejerna än att bara haha ja säger inte barnsligt tycker ja :p hela poängen med att ha en blogg är väl att inspirera andra eller?

2012-04-20 @ 19:45:59
Postat av: iris

hela poängen är väll att skriva av sig? om hon inte vill berätta så behöver hon inte. hon har ingen skyldighet att informera er om hennes kläder. Inte hennes fel att ni är för lata för att leta efter egna grejer;)

2012-04-20 @ 22:26:13
Postat av: Sara

För lata ? De är väl inte riktigt de dem är haha dem tycker om något hon har köpt ta de som en komplimang !! Och man kan väll va snäll och berätta om någon så gärna vill veta istället de är väl shyst ? Eller.. Barnsligt, tycker bara att om en läsare undrar vart du köpt en sak kan man väll va lite gullig och svara på de:)

2012-04-20 @ 23:00:00
Postat av: Tina

Håller med Sara! Redan detta inlägg.märker man hur hon slingrar sig ur vart hon köpt dom. Självklart är hon inte tvungen, men den största anledningen till att folk inte vill berätta om sina köp är det för att dom inte vill att folk ska ha samma kläder. Men det är såhär? Du kommer aldrig vara den enda, var istället stolt att du är den första :)

2012-04-21 @ 07:42:44
Postat av: Vaniventura

Tror ni seriöst själva att alla har blogg för att inspirera folk? Jag har blogg för att lägga ut all skit jag känner för. Linnea verkar inte ha en blogg för att säga vart hon köpt sina kläder så om de kläder ni vill åt är det helt enkelt fel blogg ni är inne på, enkelt. Lek inte gulliga och ba "va lite gullig och svara". När man är bland dom första som köper ett plagg vill man inte ba "jag köpte den här gå köp nu så kan vi alla se likadana ut" Haha hjärn, leker snälla

2012-04-21 @ 17:45:36
URL: http://yeahbuddyy.blogg.se/
Postat av: gila

Vill bara säga att du e som ett barn linnia haha fan va skämmig ere så svårt o berätta vart du har köpt dina kläder ifrån? Det roliga är att du alltid har varit så här som ett litet barn sluta skäm ut dig :) Hahahaha

2012-04-22 @ 11:18:16
Postat av: Anonym

NI är barn som inte kan skriva era riktiga namn låt bruden vara Hahaha skit besatta

2012-04-22 @ 12:56:00
Postat av: Anonym

hahaha asså linnia, du ser hur beroende folk är utav dig va? hahah

2012-04-22 @ 18:58:45
Postat av: Anonym

bubbleroom

2012-04-23 @ 20:47:15
Postat av: Linnea

SV, nej dem är inte därifrån heller tyvärr ;)

2012-04-23 @ 23:07:47
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0