1993.08.31 - 2012.11.10

Sebastian Blaszkowski.. Du är så himla saknad min fina! Kan fortfarande inte fatta att detta hänt, i hela 19 år kände vi varandra.. Alla fina minnen med dig, kommer ihåg allt som igår.. När du jag Alice & Oskari kände för att tälta så satte vi upp tält på Alice bakgård haha, när du & Ana tog sönder min säng för vi brottades, alla dagar när vi alla var hemma hos mig & busa, när vi smög in på Ekebo genom att klättra upp på taket, skulle kunna fortsätta hur länge som helst.. Du var sån himla go människa & alltid lika glad när man såg dig. Imorgon är de sista dagen vi alla tar vårt sista farväl av dig :( Min granne, första kärlek & barndomsvän ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0