21 Februari 2012

Heejj :D

Har hänt massa olika dessa dagar.. För några dagar sedan åkte jag & T till Ikea & handla möbler till mitt rum, sedan till mig för att sätta upp dem sedan åt vi hemmagjord pizza osv :) Sen i lördags så kom T & hämta upp mig Ashkin & Anna, vi drog till Kc där vi mötte Mariana Yanina Bellen & några andra. Kvällen var helt OK! På söndagen jobbade jag. Igår var det skola, efter skolan så fixa jag mitt rum tills 22tiden.. Vi har flyttat tillbaka så mitt rum är kaos :( Och idag var det också skola, efter skolan drog jag hem till Helin en stund med Maria & nu är jag hemma.. Käka pannkakor precis :D Nu ska jag fortsätta att fixa mitt rum sedan blir det Big brother! Haha. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0