Min alla ♥ dag!

Nu tänkte jag berätta om min alla ♥ dag! Haha. Bättre sent än aldrig? Jaja..
Morgonen börja med att jag fick hem blomsterbud, en man ringde mig & bad mig komma & öppna så fick jag världens finaste blombucket med en söt nalle & ett kort där T bjöd ut mig på middag! Han hade bokat bord i Gamla stan på en Italiensk restaurang som hette Trattoria Romana :)



Vi möttes runt 19tiden ungefär då vi åkte in till Gamla stan, jätte mysig restaurang & god mat! Vi åt, förrätt varmrätt & efterrätt! Sen mitt i allt så går T iväg en stund, så kommer han tillbaka med En ros, jätte gulligt! Men inte klar...

Förrätt, vitlöks-bröd..


Min varmrätt. T köpte Oxfilé med något :)




Efterrätt.. Så gott!!


Vi satt kvar & prata ett bra tag.. Sedan när vi skulle hem så var det några som stod & sålde världens finaste & största rosorna jag någonsin sett tror jag. Då stannade T & köpte 10 st sånna rosor till mig! Haha, så gullig! Det räckte ju gott & väl med den första rosbucketen jag fick hem, men men.. :D ♥



Sedan påvägen hem så köpte han en blombucket till min mamma också.. Så vi gick upp till mig en stund & min mamma blev ju jätte glad :D Det var min alla ♥ dag!! Kunde inte blivit bättre! Tack ännu en gång ♥♥

Kommentarer
Postat av: pamela

varfööör uppdaterar aldrig mariana? kan du be henne göra de typ? skit tråkigt ju.

2012-02-20 @ 18:42:22
Postat av: ..

vad heter marianas blogg?

2012-02-20 @ 19:41:16
Postat av: sara

säg till mariana att börja blogga snälla! mserna.blogg.se heter hennes blogg

2012-02-20 @ 22:40:59
Postat av: Linnea

SV, Precis.. Marianas blogg heter, http://mserna.blogg.se/ och om hon ville uppdatera skulle hon nog gjort det haha? Men tror det mest är för att dem har knas med internet :)

2012-02-21 @ 09:24:16
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: ..

har hon inte facebook eller instagram då?=)

2012-02-23 @ 18:57:00
Postat av: ..

har hon inte facebook eller instagram då=)

2012-02-23 @ 18:57:54
Postat av: Anonym

SV, haha nej :)

2012-02-23 @ 21:36:24
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0