TRÖTT TJEJ

Hejsan :) berättar lite kort vad som hänt dessa dagar.. Fredag kväll åkte jag & T till kista, kollade runt lite sedan blev det bio, Hamilton. GRYM FILM! Och jag är små kär i Persbrandt :) efter det så åkte jag hem & sov. Lördag så jobbade jag sedan åkte jag Ashkin Helin Dilan Safin habbe & några till på någon kurdisk fest, haha. Jag lovar, jag var den enda blondinen där.. Iallafall, lärde mig att dansa deras dans så dansa med alla :D en kille som filma när alla dansa skratta åt mig hela tiden & följde efter mig med kameran. Vet inte om de var för jag var enda svensken där, eller om jag dansa konstigt haha jaja! Det var helt ok där. Efter det åkte jag Ashkin T & Emme hem till mig & var där till halv 5 på morgonen typ!? Och vi skulle upp & jobba imorse. Det gick för sig men OM vi var trötta :( bara varit hemma sen jag sluta ska se en film snart sen sova!!!! Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0