27:e juni 2012

Hejj :) Får se ifall detta inlägg kommer upp då.. Har testat att logga in från min Iphone men det funkar inte, någon som vet varför så snälla svara?! Och sen försökt att göra inlägg från datan men dem kommer inte upp, fattar noll nu när dem gjort om Blogg.se, sämst!!!! Jaja, inga sura miner. Har hänt massa olika, Helins mottagning, midsommar, sena kvällar, hängt hos Dg med Ashkin & Aran & jobbat.. Idag innan jag börja jobbet åkte jag till Märsta med pappa, till banken & fixa lite saker. Sedan åkte vi & handla massa produkter till mig inför Alanya :) Sedan hämta jag ut paket osv.. Efter jobbet har jag packat & nu ska jag hem till mamma. Ciao pussar (Om detta inlägg nu publiceras)!


PS: Omggggg vad dum jag är, orkar inte!!!!!! Varje gång jag hade skrivit från datan så hade jag gjort inlägg på min design blogg istället för denna som ni ser........... Ja, så är det när man inte fattar nya blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0