TJEJERNAS STUDENT!

Heeey :) Igår runt halv 13 mötte jag Ashkin & Mariana & vi drog till Väsby nya för våra älsklingar skulle ta studenten (Maria Sofia Dilan & Helin) :D Det var jätte fint hur allt gick till & dem var så fina!! Började såklart att gråta jätte mycket, glädjetårar! Det var grymt.. Efter det så jobbade jag 14-19, gick hem & duschade osv för hade massa champagne i håret.. Sedan skulle tjejerna firas. Vi åkte ett stort gäng in till stan till någon klubb ute mitt i ingenstans? Men hade jätte kul :D Dansa hela kvällen sedan när vi skulle hem så gick jag & några vilse haha.... Visste inte vart vi var & det var också mitt i ingenstans! Så en snäll ordningsvakt skjutsade oss till Fridhemsplan, rädda vår kväll. Och vi tog nattbuss hem :) Var hemma runt 04, har legat & sovit enda tills nu. Jag mår sjukt dåligt :( Ska hem till mamma senare.. Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf färgar du håret grå/grönt fattar inte ?

2012-06-14 @ 22:46:34
Postat av: Linnea

SV, haha tro mig jag undrar samma sak Vf frisörerna ger mig denna färg.... Gått & klagat flera gånger. Men på vissa bilder ser det värre ut än vad det är!

2012-06-14 @ 22:59:49
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: C-J

Woooow!! Vilken snygging du är <3

2012-08-30 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0