ASSHOLE



Hallo :) Har hänt lite olika saker denna vecka.. Lite saker jag inte tänker skriva här. Och i onsdags drog jag & Dilan hem till Ashkin, prata om allt möjligt & testade för fina klänningar haha. Efter ett tag kom det en person dit, kvällen sluta med att jag sov över hos Ashkin.. Jobbade dagen efter (torsdag). Och igår så åkte jag & handla med Mariana & Christoffer som jag redan skrivit sedan på kvällen åkte jag hem till Ashkin med Dilan, gjorde oss iordning sedan drog vi till Kc 100-dagars. Vi mötte Helin där också :) Kvällen var helt OK! Ashkin var vår shaffuör denna gång också eftersom hon skulle jobba idag. Så det var skönt. Idag har jag fixat massa saker här hemma & håller på & göra mig iordning just nu. Ska hem till Ashkin med tjejerna för myskväll hihi. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0