HJÄLP MIG!?

Såhär blev mitt hår när jag färga det i förrigår, hemskt.. Det var verkligen grönt, grått & brunt :( Sa att jag ville ha ask-blondt typ, visade en bild. Men fick sån färg för 1200:- (!!)



Så blev jätte arg & ledsen eftersom det inte är så lite pengar & att det inte blev som jag ville, så gick till frisören idag då det blev såhär..



Brunt! Men färgen är inte jämn, eftersom dem bara fixa basen. Men trivs som fan i brunt hår!! Så vet inte om jag ska behålla brunt fast fixa färgen jämn osv.. Eller om jag ska fixa det brunt imorgon eftersom jag har en ny tid imorgon för att fixa det ljust.. Beslutsångest(!!!!)

Vad tycker ni?? :D


Kommentarer
Postat av: Soumaya Nadia

Bruuuuuuuuuuuuuunt!!!!

2012-03-08 @ 20:17:00
URL: http://nadjacapone.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tycker att du är hur fin som helst i ljust eftersom att du har jätte fina ögon,men brunt skulle också vara ganska fint. men jag säger ljust!

2012-03-08 @ 20:28:11
URL: http://paaulinek.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fin som brunett också men blont hår är din grej!

2012-03-08 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0