MASSA TANKAR

Idag stannade jag hemma från skolan eftersom min mage krångla.. Har legat i sängen & kollat på massa bilder från när jag & några tjejer var ett stort umgänge.. Denna dag har gått åt att tänka på "förr". Gud vad jag saknar dem goda stunderna då! :( och allt.. Nu är allt verkligen inte som förr.. Lite synd. Vissa pratar inte ens osv. Hur kan det gå från att man satt ihop hur som, till såhär!? Tycker det är riktigt synd faktiskt. Nu är vi ju endå stora & tycker man ska kunna prata med varandra åtminstone? Så många tankar.. Sakna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja gör nått då? hahaa

2012-03-06 @ 10:17:32
Postat av: narin

vilka minnen vi har, både bra o dåliga.förstår vad du menar hjärtat. saknar oss tjejer <3

2012-03-08 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0