SVAR PÅ KOMMENTARER

Omg du är skit snygg!! Älskar dina kläder och din kropp fan, avis :( Du liknar btw den snygga ryska topmodellen Alena Shiskova. Sjukt snygga är ni båda två
- Tack så jätte mycket!! :D Glad jag blir. Du har nog också fin kropp skulle jag tro.. Att jag & Alena liknar, nej verkligen inte. Hon är jätte vacker men vi är inte lika, tycker jag! :D Tack ännu en gång.

Du vet väl att den där jackan är under Gina Tricot´s kollektion för stallkläder? Är väl inget fel att använda den annars, men ville bara säga det eftersom jag såg det :p
- Haha, och jag skulle bry mig om att det var Gina tricot's kollektion för stallkläder? Knappast. Om jag tycker om jackan, då köper jag den. Men tack för att du ville tala om det ;)

Oj vilka snygga jeans, satt as fint på dig!!!!! Vart har du köpt dom nånstans? Pussa!
- Tack ska du ha! :D Dem är ifrån Gina tricot, haha. Puss

Är det slut mellan dig och T? Eran relation såg ju nice ut och ni är skit snygga tillsammans. Är inte han muslim? Liksom menar inget illa men har det inte uppstått några komplikationer? Fin blogg älskar dina outfits!
- Ja, det är slut mellan mig & T, och har varit i 9 månader ungefär, men vi har umgåtts som vänner.. Ja vi hade väl kul ihop, kunde berätta allt till varandra & vara oss själva men alla förhållanden har ju problem.. Tack, haha! Jo han är muslim, men inte så religös kanske? Om du menar ifall det har uppstått några komplikationer eftersom han är muslim, så nej. Inget som kom oss emellan på det viset :) Tack så mycket, gulligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0