Hej igen! :) Träningen gick ingen vidare haha.. La mig i sängen för att vila lite så fastna jag framför Instagram :p Efter det så hoppa jag in i duschen snabbt sedan fixa mig, åkte in till Stan runt 14 där jag mötte Helin. Meningen var att jag bara skulle lämna tillbaka ett plagg men hitta ett par oranga skor & jag kunde inte låta bli, blev kär... Men ångrar inte köpet! Kom hem för en liten stund sedan, ska packa ner mina vinterkläder nu & ta fram sommarkläder tänkte jag sedan fixa käk, är ju ensam hemma så måste laga mat själv :( Jaja, vi kanske hörs lite senare. Kramar


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh dör vilka fina skor, var är dom ifrån? :)

2012-05-20 @ 22:16:49
URL: http://moasofias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0