7 november 2012

Wow, Det var länge sedan jag uppdatera. Har väl inte hänt något speciellt sen sist.. Igår fyllde lilla jag 19 år 😊 Min pappa & hans tjej kom in på morgonen & sjöng för mig, dem kom med blommor & paket. Inte önskat mig något speciellt så fick parfymer, toppar, accessoarer. Tack igen 💗 Sedan drog jag ner till centrum & köpte mig ett shampo & balsam från frisören & efter det hem till Mariana. Vi kolla på skräckfilm & prata om allt möjligt 😊 Juste, en stammkund hade köpt rosbukett, champagne & en trisslott till både mig & Mariana eftersom hon också fyller år imorgon, Så sööt!! Iallafall, hände inte så mycket mer på min födelsedag. Jag & Mariana ska fira oss med dem bästa i helgen 💗 Idag blir det jobb. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0